Post von knutschimund

Montag, November 23, 2009

Ich habe in der letzten Woche Post von Sabrina (knutschimund) bekommen, da ich im Bastelzauber Forum an einem "Wundertüten-Wichtel" teilgenommen habe. Diese schöne Post habe ich von ihr bekommen.



I got post office of Sabrina (knutschimund) in the last week, since I in the tinkering charm forum at one " Wundertüten Wichtel" participated. I got this beautiful post office from it.




Vielen Dank nochmal an Dich Sabrina, es hat Spaß gemacht, an diesem Wichtel teilzunehmen. Es war zwar mein erstes, aber sicher nicht das letzte. :-)


Thank you again to you Sabrina, it made fun to participate in this Wichtel. It was my first, but surely not the latter. : -)

You Might Also Like

0 ♥ Comment(s)

Vielen Dank für Deinen Besuch auf meinem Blog. Ich freue mich, wenn Du Dir die Zeit nimmst und einen Kommentar hinterlässt.

Thank you for visiting my blog. Thank you for your time, I appreciate your comment very much!

Follow my blog with Bloglovin

Dunja xox

Follower

Blog Archive