Happy Birthday Card | Waffle Flowers and Distress Oxide's Ink

Mittwoch, April 26, 2017






Einen schönen Mittwoch allerseits :) Heute gibt's eine schnelle Geburtstagskarte für Euch. Die tollen Seerosen Stempel von Waffle Flowers sind toll. Coloriert habe ich sie mit den ZIG Clean Color Brush Markern. Der Stencil ist von Dutch Doobadoo und gewischt habe ich mit den Distress Oxide Ink Pads         Have a nice Wednesday everyone :) Today i'll show you a birthday card. The great water lilies of Waffle Flowers are great. I colored them with theZIG Clean Color Brush Markers. The stencil is by Dutch Doobadoo and I wiped it with the  Distress Oxide Ink Pads


Das war's heute...in alles Kürze ;) Danke für's Vorbeischauen.
That's it for today, thanks for stopping by.

Liebste Grüße | Hugs

Dunja

You Might Also Like

6 ♥ Comment(s)

  1. Very beautiful card. Love the flowers.
    Valerija xx

    AntwortenLöschen
  2. Oh WOW! Dunja, this is just stunning! Love the colors and amazing design!
    Hugs
    Samra
    Paper Talk with Samra

    AntwortenLöschen
  3. WoW!!! Dunja, your card is GORGEOUS!!! Love it so much!! :o) xx

    AntwortenLöschen
  4. Wunderschön coloriert, liebe Dunja. Das ganze Arrangement finde ich total klasse.
    LG Martina

    AntwortenLöschen

Vielen Dank für Deinen Besuch auf meinem Blog. Ich freue mich, wenn Du Dir die Zeit nimmst und einen Kommentar hinterlässt.

Thank you for visiting my blog. Thank you for your time, I appreciate your comment very much!

Follow my blog with Bloglovin

Dunja xox

Follower

Blog Archive